gizem-cbn Doktor yumuşama var dedi böyle denildikten sonra ne zaman doğurdunuz hanımlar? Bir de bugün geceden beri altımda da batma şeklinde ağrılar oluyor. 🥲🥲
Beyzab95 gizem-cbn bende de oluyor acaba yumuşama var mıdır bende de ya birde belim kasıklarım ve regl gibi ağrılarım oluyor
Beyzab95 gizem-cbn evet dün akşam bende de toplanma oldu biraz daha olsa gidecektim ama gündüzleri pek olmuyor sende de öyle mi
gizem-cbn Beyzab95 yakın doğum orası belli de bide net olsalar bana diyo ki normal deneriz kanaman olursa sezaryene geçeriz diyo benim canım yok mu? niye risk edeyim bebeğimi
Beyzab95 gizem-cbn kanama olursa mı Allah Allah ama rahim ağzına yakın değilse normal doğurabilirsin benimkine baktı gösterdi bak yok diye doğum yolunda bir dahakine alttan bir daha baktır istersen için rahat etsin
Beyzab95 gizem-cbn ooh süper o zaman hiç korkma kanama falan olmaz yukarı çıkmış o normal doğur rahatla kanala da girmiş bak ne güzel
H1tce2 gizem-cbn hadi inşallah Rabbim darda koymasın sağlıkla hayırla sorunsuz sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲♥️