Esra_yvz99 Merhaba Anneler. Ben 10hafta.5günlük hamileyim. Dr uma sormayi unuttum. Ben sezaryan dogum olucam. Aceba dogum tarihi nezaman olur. ? Bi hesaplayaniniz olur mu ben isin icinden cikamadim
Gozdecaner Esra_yvz99 uygulamada son adet tarihinize Göre doğum süreniz yani 40 haftalık süreç cikiyor doğuma kalan gün sayısı o gün sayısından 14 çıkartın eğer 38 de alacaksa tam doğum tarihiniz bu