Arkadaşlar merhaba lütfen özel hastahane olmasın etim budum yetmiyo 🤪😂Türkan özilhan devlet hastanesine gidiyorum çokta memnunum ama normal doğum alınmıyormuş orda sadece sezaryen🤦♀️bende tek bi yere sabit kalmak istiyorum önerebileceğiniz hastahane ve doktor var mı acaba 🌸