Arkadaşlar merhaba. Burada artık bir aile gibi olduk o yüzden aklıma takılan her şeyi rahatça sorabiliyorum. 6 aylık hamileyim 2. Hamileliğim ilkinde hiç böyle bir ruh haline bürünmemistim. Birkaç gündür inanılmaz olumsuz düşünüyorumm sanki Allah korusun doğumda olumsuz bir şey olacakta bana bir şey olacakmış gibi. Aklımın bir ucunda sürekli bu düşünce dolaşıyor. Acaba hamilelik hormonlarından dolayı mı sizde hiç düşüyor musunuz bu olumsuz dusuncelere 🥹😔