Ben de prozac kullanıyordum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım. Dedim hemen riskli gebeliğe yönlendirdiler. D kategorisi ilaç kullanımı nedeniyle kürtaj önerdiler. Biraz düşüneyim dedim riskleri kabul ettiğime dair kâğıt imzalattılar:((( çok endişelendim.