Rabia-0655 Şuan 38+3 deyim normal doğumu bekliyorum günü belli olmadığı için heran gelir düşüncesi psikolojik olarak çok etkilemeye başladı. Artık hemen doğurmak istiyorum 🥺
Emaynn Bende aynı durumdayım 38+3 te. Yarın catı muayanesi yapacak doktor istersen sezeryana alırım dedi ama ben normal dogum istiyorum. O da hemen gelsin istiyorum aceleciyiz sanırım stresten oluyor hep. Vaktinde saglıkla gelsin insallah bebeklerimiz