Canım süt üretimi psikolojik bir şey. Eğer kafanıza yok diye yerleştirirseniz olmaz, hep motive olup, var diyip emzirirseniz daha da artar ,çoğalır . Kendinizi üzerek süt üreten hormonu etkiliyorsunuz . Bol bol su için, hurma yiyin. Ve hep kendinizi bebeğime sütüm yetiyor diye motive edin🌸