Yelizkhrmnn Kızlar bugün 14. Günüm adetime de 4 gün var erken test yaptım ama iğne etkisi mi diye korkuyorum lütfen bakabilir misiniz
ssahin22 Yelizkhrmnn iğne etkisi değildir muhtemelen 16. gün tekrarlayın bi sizin baya da belirgin çıkmış
Yelizkhrmnn İlk idrarla yapmadım bide açıkçası sıkışık değilim çok. Kargodan testler gelince merakıma yapmıştım ssahin22