Esraalic Bsrfth06 20+3 haftalığız uzun süre uzanırsam tutuluyo gibi oluyor zor kalkıyorum yattığım yerden ev işi yaptigimda da çok ağrıyor
Masym34 Bsrfth06 bende öyleyim biraz ayakta durdum yoruldum şuan ayağa kalkamıyorum resmen herkes normal diyor inşallah normaldir
Merve_anne42 Bsrfth06 benim 17.haftadan beri belim ağrıyor şuan 23 üm magnezyumun faydasını gördüm ama yinede ağrıyor normalmiş
Merve_anne42 Bsrfth06 benim 17.haftadan beri belim ağrıyor şuan 23 üm magnezyumun faydasını gördüm ama yinede ağrıyor normalmiş