Naciyemutlu Bi de kustuğunu düşünün ,ben 3 takım yenidoğan almıştım keşke daha çok alsaymışım dedim,şimdi kızım 2 aylık oldu 3-6 aylık ve 1-3 aylık karışık giyiyor almayın diyenlere bakmayın hiç ,öyle hemen büyüdü olayı yok yani.Hem kusuyor hem çiş çıkarıyor ne kadar çok kıyafet o kadar iyi