Momymomy Merhaba arkadaşlar…18 ay asisini yaptırıp yan etki gören oldu mu ? Tecrubeleunizi paylasirmisniz
Seymaaogretmenn12 Momymomy evet pazartesi gittiğimizde yok yarın gelecek dendi dün aradılar bugün yaptılar şansımıza denk geldi büyük ihtimalle. Amin inşaallah 🤲