Kızlar adetime 2 gün var 1₺ kadar Bi kanamam olmuş regli oldum sandım 1 buçuk 2 saat önce falan geldi devamı gelmedi bugün de işte biraz ağır kaldırdım sizce gebelik var mıdır 3. Hamileligimde de böyle olmuştu kanama oldu devamı gelmedi şimdi de aynisi oldu ama bilemedim ya bekleyim mi test için