-rzrnmrt47 Mommy15 bugün biraz sancım vardı acile gittim açıklık kontrolü yaptılar iyiki yaptırmışım ağdamı dedim ay yoksa çok kötü olurdum
Miraykader susaMom_ bende lazere gidiyordum ve hamilelikten dolayı gitmiyorum yinede tek tük çıkıyor kollarım bacaklarım ayda bir kesmiyorum genitalde o tek tükleri kesiyorum