Doktorun söylemesine göre bugün 8+2 olmam gerekti ama 7+3 günlük çıktı bebeğim bir haftada geriden geliyor hiçbir sorun yok dedi çok şükür kalbi atmaya başlamış ❤️ ama bir sorum var ben heyacandan doktorun ne zaman gel dediğini unuttum 22si dedi ama bu ay mi önümüzde ay mi hatirlamiyorum 😂 sözde ikinci gebeliğim daha bilgili olmam gerekirken bütün hafızam silinmiş gibi sizce kontrle ne zaman gitmeliyim?