ayanarta1 Arkadaşlar dün sağlık ocağında genel bir tahlil yaptırmıştm crp aralığı 0-5 arası gösteriyor benim 15 çıkmış doktorumada yeni gitmiştim şimdi ne yapsam bu değeri görünce yeniden gitsem mi yoksa beklesem mi bir ay sonra gel dedi ama crp korkuttu beni neden yükseldi ki
Serendipity16 ayanarta1 benim 16 çıkmıştı sağlık ocağındaki doktor normal gebelikte yükseliyor demişti bi ara 50 falan oldu tabi o zaman antibiyotik kullanmıştım griptim hasta falan olunca da yükseliyor
Emellllllll Bildiğim kadarıyla crp enfeksiyon demek gebelikte zaten yükseliyormuş ama bana antibiyotik başlamıştı dahiliye doktoru
persefoni benim 44 çıkmıştı doktor antibiyotik verdi enfeksiyon olduğu için, siz de doktora gidin antibiyotik kullanmanız gerekiyor ise o gebelikte kullanabileceğiniz bir antibiyotik yazar.
persefoni ayanarta1 evet bana dahiliye doktoru verdi ilacı kadın doğum doktoruma da gösterdim onay aldım.
Happy_123 ayanarta1 sekreterine söyleyin arayın iletin yani sonuçta özele gidiyoruz ilgilenmesi gerekli biz gece bile acil durum varsa yazıyoruz