Umudumsun098 Bi kaybım olduktan sonra 6 yıl bekledim bir kızım var 3 yaşına girdi bile teyzeleeer♥️ondan sonra bi düşük geçirdim ve şuan 8+3 hamileyim 🥰İsteyen herkes için dua ediyorum dün kandildi herkese de ettim Rabbim aratmadan isteyen herkesin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🤲 ❤️Umudunuzu hiç bir zmaan kaybetmeyin kızlarrr hiç biriniz 🌸o kadar çok soran vardi ki. Hadi ne zman doğurcan, bi dr. a görünün,bebiş sevelim bla bla bla….. Hadsiz hadsiz. Sonra pandemi girdi gidip gelmek yasak kimsenin dırdırı baskısı yok kafa rahat. Kendimi serbest bıraktım kafaya takmadım hamile olduğumu öğrendim 😂hormonlarınızı Rahat bırakın inanın “Siz istediğinizde değil Eksik kaldığınızda geliyor” 🥰🤲❤️