aysegullozdm Kızlar sezeryan oldum kaç günde iyilesirim yani iyiyim şükür ama zorlanıyorum ister istemez oturup kalkarken bugün dört gün oldu onbeş güne kadar iyileşir miyim hiç gecmicek gbii geliyor çünkü dikiş ağrısı falan nasıl olacak hiç bilmiyorum
yarencaliskan aysegullozdm iyileşirsin canım 10 günde geçiyor 1 aylık oldum bugün cam sildim birde benim camları görsen geçmeyecek iyi olamayacak gibi oluyorsun ama hepsi geçiyor
Busra61CN aysegullozdm bol bol yürüyün gecmıycek gibi oluyor ama bı hafta sonra çok daha ıyı olursunuZ
2prensesannesiiii aysegullozdm ben ilk 20 gün doğrulamadım kambur gibi yürüyordum sonra düzeldi toparlandım Hep yürürdüm ama biraz geç toparladım🥲🙏🏻