Yaseminmericli
[bilinmeyen] kuzey çok güzel benim erkek olsaydı kuzey hep aklımdaydı. Yekta zor isim
Seyyyma7
[bilinmeyen] benim Yekta diye kuzenim var ama bayan 😂
Yaseminmericli
[bilinmeyen] tesekkur ederim cnm. Kısmet hersey
SevgibiR
Atlas güzel
Nisanurr
Kuzey ismini çok seviyorum bence çok güzel 👼
Yalinn8
[bilinmeyen] oglum olsa Asil seceneklerim arasindaydii😉
Seraa
[bilinmeyen] ben kuzey koyacağım oğlum olduğu kesinleşirse 😊
Berkaytuana
[bilinmeyen] Asil yada Kuzey bence