Bezelyeparmak Pozitif görünüyor benim de aynısıydı kan testi yaptırın sabah aç karnına daha net çıkacaktır
Ayse1-1 Bezelyeparmak çalıştığım için sabah kan veremem ama öğleden sonra boşum hemen vereceğim kan 🙏
Ayse1-1 Berkmasal15 çok teşekkür ederim 😍 yarınsabah yine bu testten yapacağım öğleden sonra da kan vermeye gideceğim
Ayse1-1 Nergisim09 teşekkür ederim 😍 5-6 dk içinde bu çizgi oluştu. İlk birkaç dk cıkmayınca çöpe atacaktım testi negatif diye, son kez bakayım bi dedim bu şekilde gördüm☺️