1809 önceki gebelikte çok dikkat ettim de ikincide bende hep unuttum mide bulantılarım oldu falan kullanmadım kullanamadım fakat 1 haftadır düzene girdim d vitamini ve normal vitamin hapı içiyorum. şimdi 20. Haftadayım ama 18. Haftada aşırı ağız tadı değişikliği vs oluyor nette araştırdım bebek annenin vitamin deposundan vitaminleri aldığı İçin annede böyle şeyler görülüyormuş sizde bir an evvel başlayın derim çünkü ben yeni yeni düzelmeye başladım sonrası daha kötü oluyormuş anne için arkadaşlarımın ve doktorumun dediğine göre. (Yani sonrasından kasıt bebek doğduğunda büyüdüğünde annenin yaşlılığında halsizlik, kemik erimesi, dişlerin çabuk dökülmesi vs gibi şeyler olabiliyormuş tabi bu bir süreç hemen olacak bişi değil ama ilerki zamanda senin için kullanman gerek dedi doktorum) şuan için sıkıntı ağız tadı vs çok kötü oluyor yaşamayın isterim. Sonrası sizin sağlığınız İçin önemli