Merhaba anne olmayı sabırsızlıkla bekleyen güzel anne adayları
İnsan bazen bir boşluğa düşer ya dünden beri öyleyim heralde içimde ki sıkıntıyı kimse anlamıyor. Aslında bu yolun da bu kadar zorlu olacağını hiç tahmin etmemiştim. 2 seneyi geçti evleneli 2 senedir de çocuğumuz olsun diye uğraşıyoruz. Denemediği araştırmadığım şey kalmadı bişeyleri eksik mi yaptık bilmiyorm. İlk zamanlar prolaktin yüksekliği falan öyle iki ilaç verip gönderdiler sonrasında 1 sene geçsin ondan sonra muayeneler detaylı olurlarla geçti zaman son 4 ayın 2 ayında prolaktin düşmesiyle mücadele edilip diğer ikisinde de aşılama deneyerek bi mücadele verildi ama sonuç ikisinde de negatif. Yazıcağım şeyleri bile yazamıyorum.
İlk olumsuzumu bana rahim filmden sonra senin doğal yolla çocuğun olmaz diyen vermişti aslında (sonra ameliyat olduğumda her şey normal çıkmıştı ) bu sefer de bir umut var gibi görününce yine olmaz dediler. Mücadelemden vazgeçtim diyemem ama elime verilen kağıtta tüp bebeğe yönlendiriyoruz dediklerinde dünya durdu resmen. Konuşamadım nefes alamadım yalnız başıma kaldım. Ben bir kere daha yapılır diye düşünürken maalesef 2 kereden fazla yapılmıyormuş. Sizlerden ricam dualarınızda bana da dua eder misiniz en azından bu sıkıntım geçsin normale dönsem yanımda birilerini istedikçe herkese normal bir durummuş gibi geliyor ve kimseyle bu konular hakkında konuşmak istemiyorum beni en iyi anlayan kişi inanıyorum sizlersiniz. Rabbim daralan yüreklerimize inşirah ferahlığı versin. Hepiniz için çok dua ediyorum inşallah en kısa zamanda beklediğiniz o güzel mucizenin haberini alırsınız. 🤲🏻