eminezsar 37 haftalık hamileyim bugün yürüdükçe ayağa kalktıkça vajinada ağrım oluyor doğum belirtisi mi bilmiyorum bilenler var mı
Kubishcan Bende de bir haftadır var 36+3 şuan.. Otururken batıyor yürürken de agrım oluyor.. Bebek kanala inmiş olabilirmi?