Kızlar merhaba. Biz artık 22 haftalık olduuuk. Size sormak istediğim ufak bir soru var. Şükür ki karnımız çıktı artık karşıdan hamile olduğum belli oluyor göbüşüm var top gibi. Fakat midem kocaman. Göğsümün hemen altında kocaman bir balon var, altında minik bir alt göbek var. Anlamadım bebek mi yukarda, yoksa midem mi balon oldu anlam veremiyorum. Yani erkek hamişleri görüyorum alt karınları yuvarlak top gibi. Benim üst karnım tam bir balon. Hele yemek yemeyim. Kocaman oluyor daha da. Bebek şuan göbek deliğinde. Doğal olarak midem neden böyle büyük kızlar? Erkek hamişlerğ gibi alt karın değil kocaman bir topum var. Sebebi sizce nedir? Gaz mı, genetik mi? Anlamadımmm 😔