Bence 5 dakikaya düşünce gidin suni emselesi de herkesin acı eşiğine göre diye düşünüyorum bilmiyorum çok acı çok fena denilen çatı açıklık vs muayenesi 7 kez oldum hiç acımadı mesela o yüzden bilemiyorum açılmam olmazsa suni de alırım ama benim sevmediğim sunide e açılma olmazsa sezeryan diyorlar o kötü yanı suni verdik olmadı eve git sen daha değişik demiyorlar