Tatar59 eylmz kendi sanciniz var mı? Nasıl ilerliyor? Doktorunuzla ikiniz karar vermelisiniz buna bu durumlara göre. Yani hiç sanciniz yoksa zaten suniden başka şansınız yok. Ama kendi sanciniz varsa yavaş yavaş da olsa ilerler belki avilmalar vs. Doktor bilir işte biz bişey diyemeyiz ki
ravzae eylmz alabilirsiniz bende kızımı suni sancı ile doğum yaptım, sancım gelmiyordu açıklık vardı evde kapmasın diye doğumu başlattılar çokta rahat oldu.
eylmz ravzae suni sancı abarttıkları kadar var mı bazıları sakın alma falan dedi ister istemez korkuttular
Angelotte eylmz Suni verip sürekli nst ye bağlayacaklarsa alma 😓 O sancılarla sürekli nstye bağlamak istediler, tek başıma sancı odasında bıraktılar, pilates topumu istedim sokmadılar en son mecbur bıraktılar sezaryene. Bunu yapan da özel hastane
ravzae eylmz hiç yok ben suni sancı ile bile ağrı hissetmedim 9 da girdim 12 demedi doğumun olması tabiiki farklılık gösterebilir ama abartılacak birşey olduğunu asla düşünmüyorum.
eylmz Tatar59 kendi sancım var 7dk bir gelip çıkıyor gece 4ten beri. Dr istersen suni verelim ama bence eve git biraz dedi evdeyim yine aynı şekil sancılar. Sabaha kadar bu şekilde devam ederse gece gitsem mi
ikiprensannesi53 Beyzanrrr korkutmayinnn ben suni sancı aldım ve dikiş atılmadan kesi yapılmadan doğum sonlandi üstelik doğumdan sonra kalktım üstümü bile kendim giydim kimseden bisey istemedim çok iyidim odama bile yürüyerek gitmek istedim ebe izin vermedi kolay doğum yapsan da yorgunsun ne olur ne olmaz tekerlekli sandalye ile git dedi odama gidince hiç yatmadım eşimi bile hastane önüne çıkıp aldım odama birlikte gittik korkutmayin asla bu kötülüğü kimseye yapmayin
Tatar59 eylmz e sanciniz var ne güzel. İlerleyecek işte o yavaş yavaş. Daha da siklasacak. Genelde 5 dknin altına düşünce hastaneye gidin derler.
eylmz ikiprensannesi53 teşekkür ederim yorumunuz için sabaha kadar dayanabilirsem dayanacağım, bu şekil devam ederse suni alacağım
Beyzanrrr ikiprensannesi53 korkutmuyorum doğruları söylüyorum bnde doğum yapalı 18 gün oldum normal yaptım hemen ayaklandim onda zaten sknti yok şuan kalkipta al çok iyi dersem kotuluk etmiş olurum zaten kadın düzgünce sormuş
Smesglmz ikiprensannesi53 Böyleyken sadece suni sancıyla mı doğum yaptınız? Bende aynı durumdayım 41 haftaya girdim açılma ve sancı yok doktor yatış öneriyor korkuyorum suni sancıdan da.
ikiprensannesi53 Derinnmom yazdiklarimda samimiyim öğlen 2 de sancı başladı 4 de doğum oldu ve gayet sesim çıkmadı A bile demedim Bi ikinmada da dogurdum ve üstelik bebek kanalda değildi suyum gelmemisti açıklık yoktu
Derinnmom ikiprensannesi53 benim 38+2 dünden beri sancım ağrım var ama çevremdekiler o kadar korkutuyor ki acile bile gidemedim inan, dayanılmaz olunca gidicem diyordum… Yorumunuz beni motive etti eğer ağrım devam ederse gidicem bende
ikiprensannesi53 eylmz bence vücuduna eziyet etme hastaneye git suni taksinlar zaten açıklık var 1 saatte dogurursun sıcak Bi duş al güzelce hazirlan hastaneye git dogumhaneye merdivenle çık sancıyı al ciddiyim en fazla 2 saat olsun hadi dogurursun sancı geldikçe comel bol bol yürüyüş yap ve sancı gelince asla bağırma içinden 30 saniye say o 30 saniyenin 5 10 saniyesi şiddetli sancı geliyor gerisi hafif geçiyor bana güvenin sabaha kadar kendini yorma sancilarla bebek doğunca enerjiye ihtiyacın oluyor sevmeye ilgilenmeye ve emzirmek için dinç olman lazım saatlerce sancı çekerek işkence etme kendine
eylmz ikiprensannesi53 evet 2cm açıklık varmış gece gideceğim Dr suni almaya inşallah korktuğum gibi geçmez