hnyildirim Kızlar selam 5+6 haftalık hamileyim dün sağlık ocağında tahlillerim yapıldı rubella ıgg ve toxoplasma ıgg yüksekliğim var bu durumu yaşayan var mı
Nidaanur hnyildirim yüksek olması bağışıklığınızın olduğu anlamına geliyor. Gebelikte daha iyi. Bulaş durumunuz yok.
Muratseyma2015 Igg pozitif olması iyi birsey daha önce bu hastalığı atlatmış bağışıklığın olduğunu anlamına geliyor IGM önemli negatif ise şuan bu hastalığı taşimadıgın anlamına gelir
Muratseyma2015 Epifizbezi geçmiş olsun canım hangisi ıgm pozitif ikisi mi ablam laborant ona da sorayım
Epifizbezi Muratseyma2015 rubella lgm ve rubella lgg ikiside pozitif çıktı ama ilk doğumumdada öyleymiş şimdiden teşekkür ederim