Kızlar bu ay çatlatma iğnesi olacağım bugün klomene. Başlıyorum ama adetin 3. Gününde başlıyorum yurtdışında yaşıyorum buradaki dr öyle söyledi . Sorum şu ki ben istedim çatlatma iğnesi ni ama yumurtam kendi kendine de gelişiyor ve çatlıyor ama hamile kalamıyorum yine de faydası olur mu bu hapı illaki yumurtası gelişmeyen ya da çatlamayana mı yarıyor