Nidaanur Dün peçeteye silince çok az leke geldi. Bugün de çamaşırıma çıkmıştı. 6. Haftadayım. Adet tarihimdi bugün. Yerleşme midir sizce? Sabahta muayeneye gitmiştim. Bebeği gördük, sorun yoktu. Acile gitmeli miyim bilemedim
chrysanthemum Merhaba 5.haftada kahverengi lekelenme yasamıstım. Acile gittim vajinal bakmak ıstedi bebek henuz gorunmuyodu karından. Ben baktırmadım o da bı sey yapamayacagını soyledı. Randevu gunumde de kendı doktoruma sordum kırmızı olmadıgı surece onemlı degıl dedi. Cok sukur bebegı de gorduk bır sey olmadı