Zehra2001 bebek iri ve sizin ilk doğum ise normal doğum yıpratıcı olur. Asla korkutmak için söylemiyorum. Kendi deneyimi anlatmaya çalışıyorum. Benim oğlum 4250 kilo idi. Dr normal olursa alttan çok yırtılma olur dedi. Bende kendi ve bebeğimin sağlığı için sezaryana okey dedim. İnşallah isteğiniz gibi bir doğum olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻