Bagci01 36. haftadayım yaklaşık 4 haftadır ara ara yaşıyorum bunu. Doktorum normal olduğunu söyledi. Daha çok bebeğin hareketleriyle eş zamanlı oluyor bende. Nst ye girdiğimde de sancı vs çıkmadı. Ağrı yada düzenli bir kasılma yoksa korkmaya gerek yok sanırım son haftalarda bu şekilde kasılmalar oluyormuş