pmedic112 odaya geldiğinde biraz kendini toparlamanı bekliyorlar üst kıyafetini hemşire veya yanındaki kişi giydiriyor direk, altın yürümeye başlayana kadar çıplak kalıyor. Daha sonra yürüme öncesi onu da hemşire ile yakının giydiriyor. Benim 3 doğumumda da böyle oldu. Kendin giyinemeyebilirsin ilk başta ağrıların vs oluyor çünkü. Karnını da çok kasmaman gerekiyor. Merak etme hepsi atlatılıyor o an zaten bebeğinden başka bişeyi düşünmüyorsun :)