Dilan_55 Bkt28 maalesef bazı idrar yolu enfeksiyonları kronikleşiyor gebelik boyunca antibiyotik alsan bile geçmiyor aylardır ilaç kullanıyorum sabit her ay enfeksiyonum yüksek
Gulyldrm_44 Gebelikte zararı var mı bilmiyorum ama bekarken her sabah aç karna bir hap kadar ne kadar büyük tutabilirsem o kadar bir tane sarımsak yutuyordum. İltihap falan ne varsa iki gün döküyor üçüncü günden sonra iyileşiyordum.
TubaY- Naniklininik urınonvef , proberry . Bunun ikisinden biri doktora sor bi mutlaka ben sordum sende sor
Cecemk Arkadaşlar doktorunuz zaten yönlendirmeyi yapıp, gerekirse antibiyotik başlıyor ki bana çok az mg da antibiyotik başladı… tekrar idrar verdiğim de ciddi azalmalar olduğunu gördük. Hafta sonu tekrar kontrolüm var … idrar yolları enfeksiyonu antibiyotik kullanmanızdan daha tehlikeli birşey.
MLKYB Bkt28 doktorum bana turna yemişi önerdi. Hem oluşmasını engeller hemde varsa tedavi eder dedi ve bol su tüketin mutlaka