Melk_plt00 Kızlar 5 ay önce kürtaj olmuştum 2 aydır 32 günde adet oluyorum bugün adet günüm peçete silince böyle kahverengi pembemsi bir akıntı var karnım falan asla ağrımıyor acaba var mı diyorum yok mu ya da adetim sökülmüyormu bu durumu yaşayan oldu mu