Benim 5. Haftada bulantım başladı. Doktorum ilaca başlattı hatta 2 tane gece 1 tane sabah 1 tane de öğleden sonra içiyordum ama faydası olmuyordu. 2 gün önce içmeyi unutunca farkettim ki ilacı içmeyince daha iyiyim 🧐 bilmiyorum belki de artık bulantılarım geçiyordur ama dün gece ilk defa güzel bi uyku bile uyudum. İlacı da temkinli kullanmakta fayda var galiba. Umarım çok güzel hamilelik geçiririz hepimiz 😻