23 haftalığım ancak tansiyonum normalden bir tık düşük olmasına rağmen sersemlik ve baş dönmesi yaşamaya başladım.Progestan içmeye başladım doktorum bu halsizlik ve baş dönmesi yapar istersen fitil kullanırsın sonrasında dedi..Sizde de böyle olan var mı?