BuseBora bende de başta yoktu 34 haftalığım son iki haftadır aşırı sinir stres hali var yaklaştıkça mı ne bugün kızımın kalbini kırdım istemeden oturdum ağladım kurtulmak istiyorum artık hormonlardan riskli gebelik şekerdi derken çok yıprandım sürekli de korku ile geçti sürecim az kaldı sıkıntısız atlatmak istiyorum artık inşallah, rabbim sizede gönül ferahlığı versin 🌸