Kızlar gebelikte bebeğin kafasının önde gitmesi ne demek oluyor ya. Aynı durumu yaşayıp doğuranlar ya da hâlâ hamile olanlar yardımcı olabilir mi? 2 hafta öndeydi şimdi 4 hafta önden gidiyor. Çok korkuyorum. Doktorumda şöyle güzel güzel anlatmıyor hiç 😞 nolur bilgi sahibi olanlar içimi rahatlatır mısınız lütfen. Bugünde annem eşim engelli mi acaba deyip duruyorlar. Daha da çok korkmaya başladım 😭😭