Mervekl Arkadaslar 39+5 oldum.bugun ilk defa nst de sanci çıktı 4 5 tane .Bu durumu doguma ne kadar kaldığını gösterir yaşayan var mı?
ruveyda123 Bunun için bir zaman yoktur sancılarınız ne zaman düzenli gelir ve şiddetlenir o zaman doğum başlar
reyhanh 37de çıktı sancı ama düzenli değil, kadıklara burmuyor belden gelmiyor. Dolayısıyka doğum sancısı değil dediler. Sdece rahmin hazırlanıyor dedi dr