GE-20 Kızlar merhaba 5. Hafta gebe olduğumu öğrendim karnımda ara ağrı ve şişlik hissi var sizce normal mi ? Daha bugün öğrendim gebeliğimi doktora gitmedim daha
asli-dedeoglu GE-20 5.haftamdayim evet oluyor ben gittim normal dedi kasıklarım bı sağa giriyor ağrı bı sola belim yan taraflarım fln ağrıyı oturmya ayakta durmaya hiç gelmiyor hele de o zmn daha çok sürekli yatıyorum desem yeridir
asli-dedeoglu GE-20 hayır keseyi bile zor gördük tam Altan bakalım dedi Dr o an bı görüldü kese iki hafta beklemnizi oneririm kese için en azından