16 haftalık gebeyim. Tüp bebekle gebe kaldım . Coraspin içiyorum 3 günde 1 normalde yine kahverengi akıntım oluyordu ama 12. Haftadan sonra kesildi dün tekrar geldi yarın kontrol günümüz sizce bir şey olmuş mudur böyle bir şey yaşayan var mı acaba ? Doktor bana coraspin yapar demişti ama yine de kafama çok takılıyor yardımcı olur musunuz ?