Esmaakdag Ezgi14 hastaneden geldm gun dusumu aldm canım doktorum oyle soylemıstı yaram acik bı sekılde hıc bıseyde olmadı
Ezgi14 Esmaakdag benim de bandaj yok o yuzden korktum biraz acikcasi . 3. Gunum bugün rahatsiz oluyorum
nciNurDepegz Sezaryen olacaksanız ertesi gün duş aldırıyorlar oraya su geçirmez bir bant yapıştırıp .
Ezgi14 nciNurDepegz 2. Gun bandajimi cikardilar ben gece dogum yaptim 2 gece yatmis oldum. Su an bandaj falan yok. Korktum biraz dus almaya