Gulyldrm_44 evet çok pahalı ama ne yapalım mecbur kaldimmi alıyorum valla bugün kontrole gittim çok şükür bebeğimin sağlığı iyi ayriyeten cinsiyetimizide öğrendik 😊kusmalar ne yazıkki devam ediyor doktorumda ilaçlarını devam et dedi sorun olmaz dedi doktorum bile şaşırdı halime bı aydır gitmiyordum çok zayiflamissin dedi