Selam kızlar ilk gebeliğimde hiç lekem olmadı aksine yüzüm daha parlak güzel oldu erkekti şimdi kızım olucak son 13 günüm kaldı şu 2 hafta içinde yüzüm çok kötü oldu buğday tenliyim normalde yüzüm kahverengi duruyo bir sürü ufak leke oldu çevrem sürekli özellikle komşum yüzünde niye hala bişey yok tertemiz diye diye sağolsunlar beni de lekeli yaptılar:) sizin çıktı mı lekeniz ne durumdasınız geçer mi bu lekeler