Aycun merhaba evet Zeki hocaya bugün gittik🤩 İlgi ve alakasından çok memnun kaldık. Aklımıza takılan her şeyi eşimle sorduk, cevaplarını göstererek anlattı. Zaten kendisi de omurgasından başlayarak, iç organların detayına (mide, safra, böbrek gibi), beyin ayrıntısına (tüm loblara, kıvrımlara vs), yüzde ki ayrıntılara (göz, kulak, ağız, damak, yutak vs), kalp (tüm odacıklar, damarlar akış), rahim uzunluğuma, plesenta konumuma, kan akışına vs vs. her şeyine baktı ve bilimsel olarak + genel anlayabileceğimiz şekilde de detaylıca anlattı ve gösterdi. “Şöyle şu gösterdiğim 2 yerde eşitsizlik olsaydı sıkıntıydı ama bak bebeğinizde o bölgeler eşit bu yüzden gayet iyi istediğimiz aralıkta buydu zaten” gibi gibi… şükür bebeğimizde de her şey yolundaymış içimizi aşırı rahatlattı🥹🙏🏻 Her an pozitifti, güler yüzlüydü günüm sayesinde çok güzel geçti🌸