Beybitooo
İyi akşamlar sizin yaşadıklarınızı yaşıyorum şuan bebeğimde kistik higroma ense kalınlığı ve ödem olduğunu söylediler CVS birinci ve ikinci sonucumuz temiz geldi çok şükür 2sonuç daha bekliyoruz.Kızım 15+1 haftalık şuan.Bebişiniz nasıl son durumunuzu öğrenebilir miyim lütfen merak ettim