Benim de bir sorum var bunu kullananlarla alakalı. Ben neredeyse 6 gündür kullanıyorum. Cuma kontrolüm var. Doktora da soracağım ama tecrübe eden varsa sizden de yorum almak istedim. İster istemez böyle sarı gibi böyle tam sarı da değil bir sıvı geliyor su gibi böyle ilaçtan küçük bir parça ile beraber. Bu tarz bir şey yaşayan var mı ?