Nurdan2323 benimde öyle bende 6 kilo verdim 12. haftadayım vitamin değerlerimde çok düşmüş ben o yüzden kussam da zorla yiiyorum sizde öyle yapmaya çalışın bazen daha sofradayken kalkıp kusuyprum ama gelip yemeye devam ediyorum.Bazen ağlayarak yiyorum valla.12. haftadan sonra artık bebekler bizim yediklerimizden besleniyormuş çünkü sizde zorla olsa yiyin 4-5 kez kusuyorum ama inşallah onlara beslenecek bir şeyler kalıyordur.