rumeysaaa- Kızlar suyum yavaş yavaş geliyordu şimdi doğumhanede yim suyumu tamamen patlattılar dua edin de kolay doğurayım
12hafsagunkokkaya96 rumeysaaa- Rabbim. Kolaylık versin insllah 🤲💙amin sende bizlere dua et bizde kavusalim miniklerimize
Eddaa57 Rabbim kolaylık versin inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🌸 umarım güzel bi doğum hikayesi yazarsınız buraya 🙏❤️
Annehayalim Kontrol altında nst ile kendi sancilarin ve acilman beklemeliydi yada suni verilebilirdi suyu tam patlatmak çok saçma hızlıca acilmam ilerliyordu benim 6-7 cm deyken patlattı Dr ki çocuğun kakasını yaptiginida öyle farkettik