28+4 olduk daha önceden de sancım cıkıyordu erken doğum riskimiz de var neyse bu aralar daha iyiydim bugün geçmeyen bel agrım ve kasıklarımda adet olacakmış gibi agrılarım var progestan fitil aldım şuan ama dinlensem de kısa süreli geçiyor sonra tekrar başlıyor ve geçmiyor kasılmam yok sadece bel ve kasık agrısı sizce nedir bu