Dilan1212 merhabalar, bir haftaya kadar söyledğiniz sancıyı yaşadım sabretdim, 3 gün önce şiddeti dayanamayacağım kadar artınca hemen doktorumla buluşdum ve müayine olundum 35+2 günüz şu an, her şey normal hiç bir sorun yok doğum belirtisi ve ya başka hastalık değil sadece bebişim büyük ve ağrıma sebebim buymuş. İkinci hamileliğim, ilki sezaryanla oldu buda sezaryanla olacak az kaldı